من علیرضا ذکاوتمند هستم و اینجا قراره از کارهایی که کردم براتون بگم

 

  1. بنیانگذاری موسسه آموزشی ویدا در سال 1398

  2. نویسنده کتاب تقویت ریشه های حرمت نفس

  3. راوی رادیو انگیزه پادکست

  4. راوی حرکت از نو پادکست

  5. برگزار کننده دوره های تقویت عزت نفس و اعتماد به نفس

 

اینجا قرار بود که در مورد پادکست حرکت از نو صحبت کنیم. شما دوستان عزیز میتونید با مراجعه به اپلیکیشن های پادکست به راحتی حرکت از نو را پیدا کنید و آن را گوش بدهید.

در این سایت و وبسایت های دیگر میتونید بنده رو پیدا کنید و دنبال کنید.

درباره ما بیشتر بدانید!

گروه آموزشی ویدا نام یک گروه خلاق از جوانان است که با تحقیق و توسعه دانش کاربردی به مردم عزیز کشورمان در جهت توسعه اهداف و دانش خود کمک میکنند. این گروه متشکل از ۴ عضو اصلی است که هر کدام قسمتی از این مسئولیت بزرگ را به عهده گرفتند. بر این امید هستیم که بتوانیم طی زمان هر روز بهتر و بهتر در میان مردم ظاهر شویم و مطالب و آموزش های بهتری را به شما عزیزان ارائه دهیم. دلیل این که ما بر یک سری موارد اصرار میورزیم به این خاطر است که دغدغه اصلی مردم عزیز ما و مشکل بسیاری از جوانان است.اعتماد به نفس و عزت نفس در جامعه ای که بیشتر تمرکزش بر نابود کردن این دو است، به شدت مورد نیاز است. 

تصویر علیرضا ذکاوتمند

علیرضا ذکاوتمند - مدیر و موسس

عکس رضا ظفری

رضا ظفری - مدرس مطالعاتی

 

 

پلی میان استعداد و تجربه

ویدا به هر یک از مشترکین کمک میکند تا بهترین تجربه از استعداد های خود را به نمایش بگذارند. در واقع استعداد بالقوه خود را توسط آموزش و تلاش بالفعل کنند و آن را تجربه کنند. بسیاری از مشترکین که در دوره های آموزشی شرکت کرده اند میدانند که انجام تمرینات عملی و مطالبی مرور شده ، میتواند انقلاب فکری عظیمی در آستانه ذهن هر شخص ایجاد کند. لذا تمامی تغییرات بزرگی که در دانشجویان و مشترکین ایجاد شده نه به خاطر خارق العاده بودن و ماورائی بودن آموزش ها، بلکه به خاطر به کار بستن آن علومی است که یاد گرفته اند. در ویدا ما سعی بر این داریم که استعداد خود را بالفعل کنیم. شما هم در این انقلاب بزرگ میتوانید همراه ما باشید.

 

اطلاعات بیشتر : www.vidaedu.ir